Vragen over retourneren en klachten

Ik heb klachten over de service van Grandcruwijnen. Waar kan ik terecht?

Bij Grandcruwijnen draait alles om tevreden klanten. Heeft u toch klachten over onze service? Meld ze dan aan onze klantenservice. Binnen 2 werkdagen krijgt u uitsluitsel over uw klacht. Bent u van mening dat uw klacht niet goed is behandeld? Dan kunt...

Ik ben niet tevreden over mijn aankoop. Kan ik mijn bestelling dan terugsturen?

U kunt de flessen binnen 14 dagen na herroeping terugsturen. Indien u geopende- of beschadigde flessen terugstuurt, wordt de waardevermindering daarvan verrekend met het terug te betalen bedrag. Deze waardevermindering is 100% indien het product onverkoopbaar...

Heeft uw fles een kurkprobleem, waardoor uw wijn naar kurk smaakt?

Wijn is een natuurproduct dat 'leeft' en derhalve is het mogelijk dat op enig moment de kwaliteit afwijkt. Vanzelfsprekend zullen wij onze uiterste best doen om een goede oplossing te vinden dus neemt u in dat geval direct contact met ons op. Het probleem...

In welke gevallen vervangen wij geen slechte flessen in het kader van onze kwaliteitsgarantie?

Als er vermoeden bestaat dat er iets niet goed is aan een product zulen we dit in de meest voorkomende gevallen  altijd netjes regelen en als iets niet goed is dan zullen we onze uiterste best gaan doen om dit te vergoeden. Wij vergoeden altijd ...

Mijn flessen zijn tijdens het transport beschadigd. Wat nu?

Hebben uw flessen door het transport of de verpakking onverhoopt breukschade opgelopen? Laat ons dat dan zo snel mogelijk, bij voorkeur binnen 24 uur, weten via de klantenservice: +31 (0)78 6450615.

Kan ik wijnen die me niet bevallen retourneren?

U kunt de flessen binnen 14 dagen na herroeping terugsturen. Indien u geopende- of beschadigde flessen terugstuurt, wordt de waardevermindering daarvan verrekend met het terug te betalen bedrag. Deze waardevermindering is 100% indien het product onverkoopbaar...

Niet goed, geld terug — Proef-garantie

Wat houdt proefgarantie precies in? Bij Grandcruwijnen geldt standaard een proefgarantie van 45 dagen. Naast de  bedenktijd heeft u dus ook nog proefgarantie. Dit betekent dat u uw wijn kunt terugsturen wanneer u meerdere flessen van dezelfde wijn...

Wat is de procedure als vermoeden is dat de wijn niet goed is?

Helaas komt het weleens voor dat een wijn kurk (TCA bacterie) bevat of (fout) geoxideerd is. Mocht u hiervan overtuigd zijn kunt u dit te allen tijde aan ons doorgeven. U kunt dit via [email protected] aan ons laten weten. De fles dient ¾ vol...

Wij hebben besteld bij Vivino maar er is iets mis gegaan. Bij wie moet ik zijn?

U heeft de bestelling gedaan bij Vivino en ook bij hen afgerekend dus zij zijn uw aanspreekpunt. Wij krijgen door vanuit Vivino wat en naar wie wij moeten versturen en dit gebeurt volledig automatisch. Mocht dit onverhoopt fout zijn (u heeft een verkeerd...

Beloven jullie dat mijn pakket altijd de volgende dag in huis is ?

Wij kunnen niet beloven dat u uw pakket de volgende dag in huis heeft. We willen hier eerlijk en transparant in zijn en met de huidige groei in Online-bestellingen kan niemand dat. Wel doen wij ons uiterste best dit te realiseren en de afgelopen jaren...