Vragen over bezorgen en afhalen

Wij staan bij Grandcruwijnen voor verantwoord genieten. Wij willen volwassenen laten genieten van momenten met een lekker glas, maar vinden het daarbij heel belangrijk dat er verantwoord mee wordt omgaan. Onze mooie wijnen zijn vooral om van te genieten...
Er kunnen diverse redenen zijn waarom we toch besluiten uw bestelling te versturen met een aandere partij dan door u gekozen. Dit gebeurt niet vaak en we zullen altijd zo goed als mogeliijk uw keuze respecteren maar redenen kunnen zijn: door staking...
Gelukkig komt het niet vaak voor maar het gebeurt sporadisch dat vanuit de Track&Trace wordt gemeld dat pakket is afgeleverd (op opgegeven adres op bij bij een Afhaal-lokatie) maar het pakket is niet te vinden is. Mocht dit voorkomen dan openen wij...
STATUS JUNI 2023 PostNL kent momenteel serieuze vertragingen op drukke dagen (vaak op een maandag) zoals ook vermeld in de krant en het is zelfs op het Journaal geweest. De pakketten worden wel bij ons opgehaald conform afspraak maar...
Wij hebben op onze eigen parkeerplaats een laadpaal met 2 aansluitingen zodat u tijdens het bezoek aan ons uw auto kunt op-of bijladen. De laadpaal staat ook gewoon vermeld in het publieke overzicht. Bijna naast de snelweg, met eigen parkeerplaatsen ...
Verantwoorde alcoholverkoop is voor Grandcruwijnen BV erg belangrijk. Grandcruwijnen wil bij het bestellen van wijn geen alcohol bezorgen aan jongeren onder de achttien jaar. Op 1 juli 2021 is de nieuwe alcoholwet van kracht geworden. Alle verkopers ...
Wij kunnen niet beloven dat u uw pakket de volgende dag in huis heeft. We willen hier eerlijk en transparant in zijn en met de huidige groei in Online-bestellingen kan niemand dat. Wel doen wij ons uiterste best dit te realiseren en de afgelopen jaren...
Soms worden de Track &Trace codes door de software van de bezorgdiensten al verstuurd op het moment dat wij het aanbieden aan de bezorgdienst en soms gebeurt dit pas als het pakket arriveert in het 1e soorteercentrum. Het kan erop lijken dat het ...
Belangrijke informatie over uw zending gedurende de feestdagen Wij zullen uw bestelling die u heeft gedaan gedurende werkdagen voor 16:00 uur nog dezelfde dag aanbieden maar door de enorme drukte bij ALLE bezorgdiensten zoals PostNL, DPD en Budbee kan...
Van een aantal wijnen zijn we in staat, als deze niet (volledig) op voorraad zijn, om ze in principe binnen een aantal dagen weer op voorraad te hebben. Bij deze wijnen hebben wij onze website zo ingeregeld dat er meer kan worden besteld...
Klik hier voor een overzicht van alle bezorgmethodes en voor de kosten van levering.
Per 1-7-2021 gaat de verscherpte regelgeving (wijziging van de Drank- en Horeca wet) in, dit heeft betrekking op leveringen op afstand aan particulieren in Nederland en dan komt er officiële wetgeving rondom de levering van Alcohol en gelden gelijksoortige...
Voor de bezorging kunt u kiezen uit verschillende mogelijkheden: Thuis laten bezorgen Op een door u gewenst adres laten bezorgen.  Op een PostNL afhaalpunten laten bezorgen. U ontvangt uitgebreide tracking-informatie over het tijdsblok van...
Wordt er op leeftijd gecontroleerd en is er Identificatieplicht Wij staan bij Grandcruwijnen voor verantwoord genieten. Wij willen volwassenen laten genieten van momenten met een lekker glas, maar vinden het daarbij heel belangrijk dat er...
Dit kan zeker en in dat geval dient u tijdens het afrekenen te kiezen voor de optie: Daglevering met DPD Wij zullen u pakket dan laten bezorgen door DPD. U ontvangt een e-mailberichten van DPD met de tracking code en de status van de...