Telefonisch bestellen mogelijk. Bel: +31 78 6450615. Ook bereikbaar via WhatsApp: (0)6 108 34396. Winkel op werkdagen geopend van 11:00-17:30

Bestellen

Bij Grandcruwijnen bestelt u gemakkelijk en snel uw wijnen. Op deze pagina beschrijven wij het bestelproces.

Wijnen bestellen bij Grandcruwijnen

Op onze website maakt u kennis met een van de grootste wijnassortimenten van Nederland en België. Klik er op uw gemak doorheen en bekijk de achtergrondinformatie. Vindt u een fles die u bevalt? Dan voegt u die met één klik toe aan uw winkelwagentje. Klaar met shoppen? Ga dan naar uw winkelwagentje en reken uw flessen af in een paar simpele stappen! 

Afrekenen in een paar stappen

Onze webshop maakt gebruik van de ‘one page checkout’. Op één pagina rekent u uw bestelling af en regelt u meteen de verzending. Alle prijzen die worden getoond op onze website zijn prijzen inclusief de wettelijke 21% BTW.

Stap 1: Registreren, inloggen of bestellen als gast?

Plaatst u voor het eerste een bestelling bij Grandcruwijnen? Dan kunt u kiezen voor een registratie met of zonder account. Maakt U een account aan dan blijven al uw gegevens bewaard voor een volgende keer.  U kunt er ook voor kiezen in te loggen met uw Facebook-, Google- of Twitteraccount-dit scheelt u weer in het onthouden van accoutnamen en paswords. Alleen als u geregistreerd bent, kunt u gebruik maken van ‘Mijn Wijnkelder’ en ontvangt u een extra korting in de vorm van Loyalty punten (nb - Let op: Loyalty punten worden alleen maar toegekend aan geregistreerde consumenten en gelden niet voor horeca-of retail klanten). Maakt u liever geen account aan bij ons? Dan kunt u uw bestelling plaatsen als gast van Grandcruwijnen.

Stap 2: Factuuradres

Hier vult u uw adresgegevens in voor de factuur.

Stap 3: Verzendmethode

Bij Grandcruwijnen kunt u kiezen uit verschillende verzendmethoden. Flexibiliteit staat hoog bij ons in het vaandel. Wij kunnen uw bestelling opsturen naar een door u opgegeven adres. U heeft zelfs de mogelijkheid om de bezorgdag te wijzigen. Meer informatie over onze verzendservices vindt u op de pagina ‘Bezorgen'.

Stap 4: Verzendadres

Kiest u ervoor uw wijnen thuis te laten bezorgen? Dan vult u op deze pagina uw adresgegevens in. Zijn deze hetzelfde als het factuuradres? Dan hoeft u uw gegevens niet nogmaals in te vullen.

Afwijkend verzend-adres of PostNL afhaal-lokatie?

In de afreken-pagina kunt u ook een afwijkend verzend-adres ingeven. Standaard is factuuradres gelijk aan verzend-adres. Als u hier het vinkje uitzet kunt u een alternatief adres selecteren (in de EU) waar de wijnen geleverd moeten worden of een van de 1000-en PostNL afhaalpunten. De factuur en email-verkeer verloopt altijd via het factuur-adres en bijbehorende email. De pakbon (zonder prijzen) wordt alleen maar toegevoegd aan de verzending dus aan een verzending voegen wij geen factuur toe. Moet er nog een bericht worden meegegeven dan kunt u dat ook meegeven en wij zullen dit dan op een kaartje uitprinten en dit toevoegen aan de wijnen.

Stap 5: Betalen

Bij Grandcruwijnen kunt u kiezen uit verschillende betaalmethoden. We bieden onder andere Eenmalige machtiging iDEAL, PayPal, AfterPay, Multi Pay,Sofortbanking, Giropay en Mister Cash. Wilt u meer weten over de betaalmogelijkheden bij Grandcruwijnen? Kijk dan op de pagina ‘Betalen’. 

Stap 6: Overzicht van de bestelling

Heeft u alle voorgaande stappen doorlopen? Dan treft u tot slot een overzicht aan van de door u gekochte wijnen en gemaakte keuzes voor betaling en verzending.

Problemen in het bestelproces?

Als u ergens in het bestelproces tegen een probleem aanloopt, kunt u ons aanspreken op de live chat. Of u kunt contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer +31 (0)78 6450615 (van 9.00 uur tot 18.00 uur op werkdagen). Wij maken de account desgewenst voor u aan en maken uw order klaar! 

Telefonisch bestellen

Geeft u liever uw bestelling telefonisch aan ons door? Dat kan natuurlijk ook! Maak uw wensen kenbaar via de klantenservice op nummer +31 (0)78 6450615 (op werkdagen van 09.00 uur tot 18.00 uur). Wij kunnen uw order dan meteen voor u verwerken! Zijn we in gesprek of belt u buiten onze bereikbaarheidstijden? Dan kunt u uw naam en telefoonnummer inspreken. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug!

Factuur en pakbon

Bij uw bestelling voegen wij een geprinte pakbon, waarop geen prijzen staan vermeld. U kunt dus ook de wijn als kado sturen, met de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap bij toe voegen. De factuur sturen wij u separaat via e-mail welke als PDF zit bijgevoegd bij de bestelling.

< Terug

Laatste recensies

De Blanc vind ik persoonlijk een stuk beter dan de Chenin. Je proeft dat deze op zijn gisten is opgevoed. Mooi vol glas witte wijn met een goede frisheid. Erg elegant

- Ferdinand
Bekijk meer recensies

Een moment geduld a.u.b...


{{var product.name}}
is toegevoegd aan uw winkelwagen

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen