Bestellen

Wijnen bestellen bij Grandcruwijnen

Bij Grandcruwijnen bestelt u gemakkelijk en snel uw wijnen. Op deze pagina beschrijven wij het bestelproces. Op onze website maakt u kennis met een van de grootste wijnassortimenten van Nederland en België. Klik er op uw gemak doorheen en bekijk de achtergrondinformatie. Vindt u een fles die u bevalt? Dan voegt u die met één klik toe aan uw winkelwagentje. Klaar met shoppen? Ga dan naar uw winkelwagentje en reken uw flessen af in een paar simpele stappen! 

Voorraad

Wij tonen van al onze wijnen en overige producten de actuele voorraadstand. In principe kunt u niet meer bestellen dan de hoeveelheid wijnen die wij op voorraad hebben, en u kunt bij ons per fles bestellen, met een paar uitzonderingen:

  • Sommige wijnen zijn dusdanig schaars, en krijgen we slechts een hele kleine allocatie, dat we hier werken met een maximale bestelhoeveelheid.
  • Van een aantal wijnen zijn we in staat indien ze niet (voldoende) op voorraad zijn om deze normaliter in een aantal dagen weer op voorraad te hebben. Hier hebben we onze website zo ingeregeld dat er meer kunnen worden besteld dan het huidige aantal op voorraad. Mochten we onverhoopt de wijnen toch niet binnen een aantal dagen kunnen leveren dan zullen we de waarde van de bestelling op uw loyalty-account boeken of indien gewenst terugstorten op uw rekening. Aangezien wij duidelijk aangeven dat een aantal producten in backorder zijn besteld, en u ook kunt zien dat u meer bestelt dan dat wij op voorraad hebben, zullen wij wel de gehele bestelling in 1 keer verzenden en niet gaan deel-leveren (dus pas wanneer ook de producten die in backorder binnen zijn - en mocht dit onverhoopt toch langer duren dan verwacht dan storten we de waarde terug op loyalty-account of op uw rekening).

Afrekenen in een paar stappen

Onze webshop maakt gebruik van de ‘one page checkout’. Op één pagina rekent u uw bestelling af en regelt u meteen de verzending. Alle prijzen die worden getoond op onze website zijn prijzen inclusief de wettelijke 21% BTW.

Stap 1: Registreren, inloggen of bestellen als gast?

Plaatst u voor het eerst een bestelling bij Grandcruwijnen? Dan kunt u kiezen voor een registratie met of zonder account. Maakt u een account aan dan blijven al uw gegevens bewaard voor een volgende keer.  U kunt er ook voor kiezen in te loggen met uw Facebook-, Google- of Twitteraccount-dit scheelt u weer in het onthouden van accountnamen en wachtwoorden. Alleen als u geregistreerd bent, kunt u gebruik maken van ‘Mijn Wijnkelder’ en ontvangt u een extra korting in de vorm van Loyalty punten (nb - Let op: Loyalty punten worden alleen maar toegekend aan geregistreerde consumenten en gelden niet voor horeca-of retail klanten). Maakt u liever geen account aan bij ons? Dan kunt u uw bestelling plaatsen als gast van Grandcruwijnen.

Stap 2: Factuuradres

Hier vult u uw adresgegevens in voor de factuur.

Stap 3: Verzendmethode

Bij Grandcruwijnen kunt u kiezen uit verschillende verzendmethoden. Flexibiliteit staat hoog bij ons in het vaandel. Wij kunnen uw bestelling opsturen naar een door u opgegeven adres. U heeft zelfs de mogelijkheid om de bezorgdag te wijzigen. Meer informatie over onze verzendservices vindt u op de pagina ‘Bezorgen'.

Stap 4: Verzendadres

Kiest u ervoor uw wijnen thuis te laten bezorgen? Dan vult u op deze pagina uw adresgegevens in. Zijn deze hetzelfde als het factuuradres? Dan hoeft u uw gegevens niet nogmaals in te vullen.

Afwijkend verzendadres of PostNL afhaallokatie?

In de afrekenpagina kunt u ook een afwijkend verzendadres ingeven. Standaard is factuuradres gelijk aan verzendadres. Als u hier het vinkje uitzet kunt u een alternatief adres selecteren (in de EU) waar de wijnen geleverd moeten worden of een van de 1000-en PostNL afhaalpunten. De factuur en email-verkeer verloopt altijd via het factuuradres en bijbehorende email. De pakbon (zonder prijzen) wordt alleen maar toegevoegd aan de verzending dus aan een verzending voegen wij geen factuur toe. Moet er nog een bericht worden meegegeven dan kunt u dat ook invullen en wij zullen dit dan op een kaartje uitprinten en dit toevoegen aan de wijnen.

Stap 5: Betalen

Bij Grandcruwijnen kunt u kiezen uit verschillende betaalmethoden. We bieden onder andere Achteraf betalen, Gespreid betalen, Eenmalige machtiging iDEAL, PayPal, Multi Pay, Sofortbanking, Giropay en Mister Cash. Wilt u meer weten over de betaalmogelijkheden bij Grandcruwijnen? Kijk dan op de pagina ‘Betalen’. 

Stap 6: Overzicht van de bestelling

Heeft u alle voorgaande stappen doorlopen? Dan treft u tot slot een overzicht aan van de door u gekochte wijnen en gemaakte keuzes voor betaling en verzending.

Problemen in het bestelproces?

Als u ergens in het bestelproces tegen een probleem aanloopt, kunt contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer +31 (0)78 6450615 (van 9.00 uur tot 18.00 uur op werkdagen) of via email: [email protected] Wij maken desgewenst een account voor u aan en plaatsen uw order. 

Telefonisch bestellen

Geeft u liever uw bestelling telefonisch aan ons door? Dat kan natuurlijk ook! Maak uw wensen kenbaar via de klantenservice op nummer +31 (0)78 6450615 (op werkdagen van 09.00 uur tot 18.00 uur). Wij kunnen uw order dan meteen voor u verwerken! Zijn we in gesprek of belt u buiten onze bereikbaarheidstijden? Dan kunt u uw naam en telefoonnummer inspreken. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug!

Factuur en pakbon

Bij uw bestelling voegen wij een geprinte pakbon, waarop geen prijzen staan vermeld. U kunt dus ook de wijn als kado sturen, met de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap bij toe voegen. De factuur sturen wij u separaat via email welke als PDF zit bijgevoegd bij de bestelling.