Vragen over uw bestelling

Wat betekent het als mijn bestelling in 'backorder' komt?
Van een aantal wijnen zijn we in staat, als deze niet op voorraad zijn, om ze in principe binnen een aantal dagen weer op voorraad te hebben. Bij deze wijnen hebben wij onze website zo ingeregeld dat er meer kan worden besteld dan het...
Wel op voorraad maar een ander jaartal?
Mocht een wijn onverhoopt niet meer voorradig zijn, maar hebben wij dezelfde wijn nog wel uit een ander jaartal? Dan nemen we contact met u op om te overleggen of u akkoord gaat met het betreffende jaartal. Wij sturen u nooit ongevraagd een wijn uit ...
Is mijn bestelling verzekerd?
Ja. Alle verzendingen zijn verzekerd tegen breuk, beschadiging en diefstal. Bij eventuele schade zorgen we altijd voor een passende oplossing 
Bij een wijn staat: Beperkte voorraad. Wat houdt dit in?
Wij proberen zo accuraat als mogelijk de voorraad-hoeveelheden bij te houden zodat u niet iets besteld wat niet op voorraad is.
Als er wordt gemeld beperkte voorraad betekent dit dat er maximaal nog 3 flessen van de betreffende wijn is. Als u een...
Kan ik mijn wijnen ook in originele verpakking krijgen?
We hebben voor de verzending van uw wijnen speciaal verpakkingsmateriaal (pulp of papier-matten) om zorg te dragen dat uw wijnen veilig worden verstuurd en hierdoor zijn uw zendingen ook verzekerd dus mocht er onverhoopt toch iets zijn gebeurt waardoor...
Versturen jullie ook in deelleveringen?
Van een aantal wijnen zijn we in staat, als deze niet (volledig) op voorraad zijn, om ze in principe binnen een aantal dagen weer op voorraad te hebben. Bij deze wijnen hebben wij onze website zo ingeregeld dat er meer kan worden besteld...
Staffelkorting - hoe werkt dit?
Bij een groot aantal wijnen hanteren wij een staffelkorting bij aanschaf van 6 flessen (soms als bij 3 flessen). De prijs in uw winkelwagen wordt automatisch aangepast indien u de aantallen besteld behorende bij de staffelprijs. In bijna alle gevallen...