Wat betekent het als mijn bestelling in 'backorder' komt?
Van een aantal wijnen zijn we in staat, als deze niet op voorraad zijn, om ze in principe binnen een aantal dagen weer op voorraad te hebben. Bij deze wijnen hebben wij onze website zo ingeregeld dat er meer kan worden besteld dan het huidige aantal dat wij op voorraad hebben. Deze wijnen zijn dan als 'backorder' in de bestelling aangemerkt. Mochten we onverhoopt de wijnen toch niet binnen een aantal dagen kunnen leveren, dan zullen wij de waarde van de bestelling op uw loyalty account boeken of, indien gewenst, terugstorten op uw rekening.
Tijdens het bestelproces geven wij het duidelijk aan wanneer er producten in 'backorder' worden besteld. Bovendien kunt u tijdens het bestelproces zien dat u meer bestelt dan dat wij op voorraad hebben. Daarom zullen wij wel de gehele bestelling in 1 keer verzenden. Wij verzenden de gehele bestelling dus pas zodra ook de producten die in backorder waren besteld daadwerkelijk bij ons binnen zijn. Mocht dit onverhoopt toch langer duren dan verwacht, dan storten we de waarde terug op uw loyalty account of op uw bankrekening. Wij melden dit duidelijk en wij doen dus geen deelleveringen. Mocht u dit wel wensen dan adviseren wij u de order zelf te splitsen en het dan via 2 orders af te doen.