In welke gevallen vervangen wij geen slechte flessen in het kader van onze kwaliteitsgarantie?

Als er vermoeden bestaat dat er iets niet goed is aan een product zulen we dit in de meest voorkomende gevallen  altijd netjes regelen en als iets niet goed is dan zullen we onze uiterste best gaan doen om dit te vergoeden. Wij vergoeden altijd middels een tegoedbon en dit kan een kortingscode zijn of we zetten de waarde op uw balans (loyalty-account).

Ook belangrijk te vermelden dat we in overleg besluiten of u de fles wijn naar ons moet opsturen of dat een foto voldoende is maar laatste genoemde is minimale. Wij hebben een lot-nummer of serienummer nodig die vaak vermeld staat op de capsule, kurk en achterlabel zodat wij hiermee ook mee terug kunnen gaan naar de importeur of het wijnbedrijf. Wij kunnen niet ingaan op klachten zolas: de wijn is niet goed, of de wijn heeft kurk maar er verder niets kan overlegd.

Wij vervangen in ieder geval niet:

Wijnen die slecht zijn geworden door té lange bewaring en niet bedoeld zijn als bewaarwijnen.
Wijnen die geoxideerd zijn door uitdroging of worden bewaard op een té droge en/of té warme bergplaats). 
Wijnen die niet bij Grandcruwijnen.nl zijn aangekocht