In welke gevallen vervangen wij geen slechte flessen in het kader van onze kwaliteitsgarantie?

Als er vermoeden bestaat dat er iets niet goed is aan een product zulen we dit in de meest voorkomende gevallen  altijd netjes regelen en als iets niet goed is dan zullen we onze uiterste best gaan doen om dit te vergoeden. Wij vergoeden altijd middels een tegoedbon / kortingscode.

Ook belangrijk te vermelden dat we in overleg besluiten of u de fles wijn naar ons moet opsturen of dat een foto voldoende is maar laatstgenoemde is het minimale. Wij hebben een lotnummer of serienummer nodig dat vaak vermeld staat op de capsule, kurk of achter label zodat wij hiermee ook terug kunnen gaan naar de importeur of het wijnbedrijf. Wij kunnen niet ingaan op klachten zoals: de wijn is niet goed, of de wijn heeft kurk maar waarbij er verder niets kan worden overlegd.

Wij vervangen in ieder geval niet:

Wijnen die slecht zijn geworden door té lange bewaring en niet bedoeld zijn als bewaarwijnen.
Wijnen die geoxideerd zijn door uitdroging of worden bewaard op een té droge en/of té warme bergplaats). 
Wijnen die niet bij Grandcruwijnen.nl zijn aangekocht