Telefonisch bestellen mogelijk. Bel: +31 78 6450615. Ook bereikbaar via WhatsApp: (0)6 108 34396. Openings- en bezorgtijden klik hier

Voor het bezorgen van uw bestelling maken wij gebruik van de service Flespakket van PostNL, gespecialiseerd in wijnleveringen. U ontvangt uw bestelling in een stevige verpakking, speciaal ontwikkeld voor het vervoer van wijnflessen. Wilt u liever een mooie cadeauverpakking?  Dat kan uiteraard ook, u kiest tijdens het afrekenen voor ´verpakkingskeuze´ of u neemt even contact op met onze klantenservice om u verder te helpen (+31 (0)78 6450615).  Alle verzendingen zijn verzekerd. Bij eventuele schade zorgen we altijd voor een passende oplossing met 100% tevredenheidsgarantie.

Onze leveringsmogelijkheden - altijd snel & flexibel geleverd! 

Grandcruwijnen heeft service en snelle levering hoog in het vaandel staan en biedt daarom ongekend veel flexibiliteit t.a.v. de leveringen. Voor de bezorging in Nederland kunt u kiezen uit verschillende mogelijkheden:

- Thuis laten bezorgen, waarbij u bericht krijgt van onze bezorgdienst welke dag en dagdeel het pakket geleverd wordt.
- Op een door u gewenst adres laten bezorgen, waarbij u bericht krijgt  van onze bezorgdienst welke dag en dagdeel het pakket geleverd wordt.
- Laten bezorgen op één van de duizenden afhaalpunten van PostNL zodat u niet thuis hoeft te zijn en het kunt afhalen wanneer het u uitkomt (zowel Nederland als België)
- Bezorging op zaterdag in Nederland en België zonder extra kosten.
 

In Nederland leveren wij bestellingen boven de 75 euro gratis en onder de 75 euro betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van 5,95 euro. In België leveren wij boven de 125 euro gratis en eronder betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van 8.95 euro.

Als wij uw bestelling, en betaling, ontvangen op werkdagen vóór 16:00 uur en het is op voorraad dan bieden wij het dezelfde werkdag nog ter verzending aan. In 99,9% van de gevallen levert PostNL dan de volgende dag af (maandag-zaterdag). U kunt bij uw bestelling zelf een afleverdatum kiezen, 7 dagen in het vooruit. Op basis van uw adres ziet u direct een tijdsindicatie wanneer uw zending op de betreffende datum geleverd wordt. Wilt u een levering op een andere, specifieke datum dan kunt dit als opmerking aangeven bij het afrekenen en dan houden wij hier rekening mee. U ontvangt een Track & Trace bericht zodat u kunt zien wanneer het wordt geleverd.

Wanneer de tijdsindicatie behorend bij uw adres niet past kunt u een andere datum kiezen of u kunt uw zending laten leveren bij één van de ruim 2.700 afhaallocaties bij u in de buurt. U kunt het dan afhalen wanneer het u uitkomt.

Let op: Afwijkende openingstijden & bezorging

winkel gesloten op dinsdag 12 februari 2019
winkel gesloten zaterdag 16 maart 2019
winkel gesloten vanaf 23 februari tot en met 2 maart 2019

Let op: dit geldt alleen voor de winkel en heeft GEEN invloed op de internet bestellingen

Open doors - Wijnproeverijen

Nog geen vaste datum maar er komt een voorjaarsproeverij. Hou de nieuwsbrief in de gaten


Uw pakket volgen - bezorgstatus notificatie service

Met onze bezorgservice notificaties bent u altijd direct & goed op de hoogte van de status van uw bestelling. Zodra wij uw pakket hebben verstuurd ontvangt u een e-mail van PostNL met een link naar het precieze bezorgtijdvak van uw bestelling. De e-mail bevat ook een barcode waarmee u meer informatie over de pakketzending kunt opvragen.

U ontvangt een notificatie als uw pakket bezorgd is. Is de bezorgpoging niet geslaagd of is het pakket bij de buren afgeleverd? Ook dan ontvangt u bericht van PostNL.

Ook bij afleveren bij een afhaallocatie van PostNL ontvangt u bericht zodra het pakket geleverd is.

Deze bezorgservice geldt alleen voor zendingen in Nederland en België.

Zelf afhalen

Wilt u liever uw pakket bij onze showroom in Dordrecht afhalen? Ook dat is mogelijk iedere werkdag van 11:00-17:30uur en zaterdag op afspraak. Onze adresgegevens vindt u hier.

Moet er iets bijzonders gebeuren schroom dan zeker niet om onze klantenservice te bellen op: +31 (0)78 6450615. Opgemerkt dient te worden dat bij betaling via overboeking wij pas uitleveren nadat wij het geld hebben ontvangen dus hier kan de doorlooptijd wat langer zijn.

< Terug

Laatste recensies

De wijnen van Rubinelli hadden we in ons Veneto line up. Stuk voor stuk winnaar in de blindproeverij. Bij deze Superiore waren wel veel overeenkomst met de duidelijk prijziger Amarone. Rozijn, beetje peper, fris en wederom niet zo zoetig als de andere VALPOL vaak waren .

- Jens
Bekijk meer recensies

Een moment geduld a.u.b...


{{var product.name}}
is toegevoegd aan uw winkelwagen

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen