Voor het bezorgen van uw bestelling maken wij gebruik van de service Flespakket van PostNL, gespecialiseerd in wijnleveringen. U ontvangt uw bestelling in een stevige verpakking, speciaal ontwikkeld voor het vervoer van wijnflessen. Wilt u liever een mooie cadeauverpakking? Dat kan uiteraard ook, u kiest tijdens het afrekenen voor ´verpakkingskeuze´ of u neemt even contact op met onze klantenservice om u verder te helpen (+31 (0)78 6450615). Alle verzendingen zijn verzekerd. Bij eventuele schade zorgen we altijd voor een passende oplossing met 100% tevredenheidsgarantie.
Onze leveringsmogelijkheden - altijd snel & flexibel geleverd!
Grandcruwijnen heeft service en snelle levering hoog in het vaandel staan en biedt daarom ongekend veel flexibiliteit t.a.v. de leveringen. Voor de bezorging in Nederland kunt u kiezen uit verschillende mogelijkheden:
In Nederland leveren wij bestellingen boven de 75 euro gratis en onder de 75 euro betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van 5,95 euro. In België leveren wij boven de 125 euro gratis en eronder betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van 8.95 euro.
Als wij uw bestelling, en betaling, ontvangen op werkdagen vóór 16:00 uur en het is op voorraad dan bieden wij het dezelfde werkdag nog ter verzending aan. In 99,9% van de gevallen levert PostNL dan de volgende dag af (maandag-zaterdag). U kunt bij uw bestelling zelf een afleverdatum kiezen, 7 dagen in het vooruit. Op basis van uw adres ziet u direct een tijdsindicatie wanneer uw zending op de betreffende datum geleverd wordt. Wilt u een levering op een andere, specifieke datum dan kunt dit als opmerking aangeven bij het afrekenen en dan houden wij hier rekening mee. U ontvangt een Track & Trace bericht zodat u kunt zien wanneer het wordt geleverd.
Wanneer de tijdsindicatie behorend bij uw adres niet past kunt u een andere datum kiezen of u kunt uw zending laten leveren bij één van de ruim 2.700 afhaallocaties bij u in de buurt. U kunt het dan afhalen wanneer het u uitkomt.
Uw pakket volgen - bezorgstatus notificatie service
Met onze bezorgservice notificaties bent u altijd direct & goed op de hoogte van de status van uw bestelling. Zodra wij uw pakket hebben verstuurd ontvangt u een e-mail van PostNL met een link naar het precieze bezorgtijdvak van uw bestelling. De e-mail bevat ook een barcode waarmee u meer informatie over de pakketzending kunt opvragen.
U ontvangt een notificatie als uw pakket bezorgd is. Is de bezorgpoging niet geslaagd of is het pakket bij de buren afgeleverd? Ook dan ontvangt u bericht van PostNL.
Ook bij afleveren bij een afhaallocatie van PostNL ontvangt u bericht zodra het pakket geleverd is.
Deze bezorgservice geldt alleen voor zendingen in Nederland en België.
Zelf afhalen
Wilt u liever uw pakket bij onze showroom in Dordrecht afhalen? Ook dat is mogelijk iedere werkdag van 11:00-17:30uur en zaterdag op afspraak. Onze adresgegevens vindt u hier.
Moet er iets bijzonders gebeuren schroom dan zeker niet om onze klantenservice te bellen op: +31 (0)78 6450615. Opgemerkt dient te worden dat bij betaling via overboeking wij pas uitleveren nadat wij het geld hebben ontvangen dus hier kan de doorlooptijd wat langer zijn.
Laatste recensies